close


Just have a little, patience
再多一點耐心等待
I'm still hurting from a love I lost,
逝去的愛傷我太深
I'm feeling your frustration,
我感受到你的沮喪
But any minute all the pain will stop,
一切快了心痛不再
Just hold me close inside your arms tonight,
緊抱著我 永我入懷 今晚
don't be too hard on my emotions
無須解讀我的情緒

(Chorus)
Cause I, need time,
因為我需要時間
My heart is numb, has no feeling,
心已麻木 失去感覺
So while I'm still healing,
這段時間 慢慢復原
Just try and have a little patience,
可否試著 耐心等待

I really wanna start over again,
我多麼想重新開始
I know you wanna be my salvation,
我明白你無私付出
The one that I can always depend,
一輩子的永遠依靠

I'll try to be strong, believe me,
我試著堅強 相信我
I'm trying to move on,
用盡力氣前進
It's complicated but understand me,
不容易但請了解
Cause I, need time,
因為我需要時間
My heart is numb has no feeling,
心已麻木 失去感覺
So while I'm still healing,
這段時間 慢慢復原
Just try and have a little patience yeah,
可否試著 耐心等候
Have a little patience, Yeah
耐心等候

Cause this scar runs so deep,
過去的傷 傷太深
It's been hard,
一路艱辛
But I have to believe,
但我相信

Have a little patience,
耐心等候
Have a little patience,
耐心等候

Cause I, I just need time,
因為我需要時間
My heart is numb has no feeling,
心已麻木 失去感覺
So while I'm still healing,
這段時間 慢慢復原
Just try, and have a little patience,
可否試著 耐心等候
Have a little patience,
耐心等候

My heart is numb has no feeling,
心已麻木 失去感覺
So while I'm still healing
這段時間 慢慢復原
Just try and have a little... Patience
可否試著 耐心等候
 



在MTV台看到TAKE THAT的MV  
我記的他們是很久的英國團體吧~
我記的很久前不是解散了
印象中 羅比和羅南也是吧 這次重組就沒見到這兩位~
不過  歌曲還是挺不錯的說!!
粉有英國的FEEL~
網誌也換成這首歌哩~讓大家聽聽!!

 


arrow
arrow
    全站熱搜

    艾琳娜 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()